Pazaryeri Pazarlama

Online Pazaryeri Pazarlama Çözümleri ile Daha Karlı Bir İş Modeli Kurun

Bütçenizi işe yaramayan pazaryeri optimizasyonlarına harcamayın. Mixtum’un dijital pazaryeri çözümleri ile ürün listelemelerinizi rekabetçi şekilde optimize edin, e-ticaret pazaryerlerinde satışlarınızı artırın.

Pazaryeri Pazarlaması Nedir?

Online pazaryeri pazarlaması (e-ticaret marketplace marketing), markaların ürün ve hizmetlerini Amazon, Trendyol, Hepsiburada, N11, Etsy, eBay gibi büyük e-ticaret platformlarında öne çıkarmak için uyguladığı dijital pazarlama stratejilerini kapsar.

Mixtum olarak, pazaryerlerinde ürün görünürlüğünüzü artıracak ve satış performansınızı güçlendirecek kapsamlı dijital çözümler sunuyoruz.

Neden Pazaryeri Pazarlaması Şart?

Doğru bir dijital pazaryeri stratejisi olmadan ürünlerinizin bu platformlarda keşfedilmesi zorlaşır. Bu durum;

  • Daha az ziyaretçi,

  • Düşük dönüşüm oranları,

  • Kaçan satış fırsatları,

  • Rekabetin gerisinde kalma riskini beraberinde getirir.

Mixtum İle Doğru Pazaryeri Stratejisi

Pazaryeri performansınızı artırmak için sunduğumuz hizmetler:

  • Ürün Listeleme Optimizasyonu

  • SEO Uyumlu Ürün Açıklamaları

  • Reklam Yönetimi (Amazon Ads, Trendyol Ads vb.)

  • Fiyatlandırma Stratejileri

  • Dönüşüm Odaklı Görsel ve Video İçerik Üretimi

  • Satış Performansı Raporlama ve Analiz

E-Ticaret Pazaryerlerinde Gücünüzü Artırın

Mixtum Dijital Pazarlama Ajansı olarak e-ticaret platformlarında markanızı güçlendirecek pazarlama stratejileri geliştiriyor, satış odaklı çözümler sunuyoruz.

Doğru strateji ile dijital pazaryerlerinde fark yaratın.

Neden Pazaryeri Pazarlama Stratejisine İhtiyacınız Var?

Müşteriye Ürünün Olduğu Yerden Ulaşın

Günümüzde tüketicilerin büyük bir bölümü ihtiyaç duyduğu ürün ve hizmetleri e-ticaret pazaryerlerinden araştırıyor ve satın alıyor. Ürün listelemeleriniz doğru şekilde optimize edilmediyse, potansiyel müşterilerinizi kaybetmeniz ve satış fırsatlarını kaçırmanız kaçınılmaz olur.

Rekabette geride kalmamak için markanızın mutlaka veri odaklı bir pazaryeri pazarlama stratejisine sahip olması gerekiyor.

Mixtum olarak doğru pazaryeri stratejisiyle markanıza şunları kazandırıyoruz:


Hedef Kitlenizi Genişletin

Trend olan e-ticaret platformlarında aktif milyonlarca kullanıcıya ulaşın. Ürünlerinizi doğru pazaryerlerinde konumlandırarak marka görünürlüğünüzü artırın, yeni müşteriler kazanın.


Marka Bilinirliğinizi Artırın

Pazaryeri reklamları ve içerik optimizasyonları ile markanız için güçlü bir dijital vitrin oluşturun. Hedef kitlenizde güven oluşturun ve satın alma kararında markanızın tercih edilme olasılığını artırın.


Pazaryeri SEO Performansınızı Güçlendirin

Ürün başlıkları, açıklamaları ve anahtar kelime optimizasyonu ile pazaryerlerinde arama sonuçlarında daha üst sıralarda yer alın. Hem pazaryerinin kendi algoritmasında hem de Google gibi arama motorlarında görünürlüğünüzü artırın.


Veri ve Analitik ile Daha Doğru Kararlar Verin

Pazaryeri raporlama araçları sayesinde;

  • Müşteri davranışlarını analiz edin,

  • Kampanya performanslarını değerlendirin,

  • Sektör trendlerini takip edin,
    ve tüm stratejinizi veriye dayalı şekilde yönetin.


Satış Kanallarınızı Çeşitlendirin

Sadece tek bir platforma bağlı kalmadan, farklı e-ticaret pazaryerlerinde satış yaparak riskleri azaltın ve yeni gelir kaynakları oluşturun.


Müşteri Edinme Maliyetlerinizi Düşürün

Pazaryeri stratejileri, klasik dijital reklam yöntemlerine göre daha düşük maliyetlerle daha geniş kitlelere ulaşmanızı sağlar. Yüksek dönüşüm oranları ile yatırım getirinizi (ROI) maksimize edin.


Mixtum ile markanızı pazaryerlerinde büyütün, dijital satış gücünüzü artırın!

Bu formu bitirebilmek için tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Adınız ve Soyadınız
Talep Tarihi